Hasar Anında Yapılması Gerekenler
Hasar anında ihtiyaç duyacağınız bilgileri burada bulabilirsiniz.
- Ekran Kırılması Hasarı
Hasarınızı belgeleyin:
Hasarı net olarak gösteren fotoğrafları çekmelisiniz.
Hasar bildiriminde bulunun:
Hasar dosyanızı Hasar Destek sayfamızdan oluşturabilirsiniz.
Gerekli Belgeler:
- Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
- Cihaz Fatura sureti
- Hasar Beyanı
Hasar dosyanızı takip edin:
Hasar dosyanız hakkında bilgi almak için 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.
- Tam Koruma Hasarı
Hasarı net olarak gösteren fotoğrafları çekmelisiniz.
Hasar bildiriminde bulunun:
Hasar dosyanızı Hasar Destek sayfamızdan oluşturabilirsiniz.
Gerekli Belgeler:
- Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
- Cihaz Fatura sureti
- Hasar Beyanı
Hasar dosyanızı takip edin:
Hasar dosyanız hakkında bilgi almak için 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.
- Uzatılmış Garanti Hasarı
Hasarınızı belgeleyin:
Hasarı net olarak gösteren fotoğrafları çekmelisiniz.
Hasar bildiriminde bulunun:
Hasar dosyanızı Hasar Destek oluşturabilirsiniz.
Gerekli Belgeler:
- Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
- Cihaz Fatura sureti
- Hasar Beyanı
Hasar dosyanızı takip edin:
Hasar dosyanız hakkında bilgi almak için 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.