Neden EasyCare Cep Telefonu Sigortası

Cep Telefonu Sigortası bütçenize uygun, kapsamlı ve ihtiyacınıza yönelik tekliflerle sizi bekliyor!

İkame Cihaz Avantajı

Telefonunuzuz onarım süresi boyunca telefonsuz kalmamanız için size ikame bir cihaz temin ediyoruz.

Kapsamlı Teminat Seçenekleri

Cep Telefonu Sigortası ile sizin ihtiyacınıza, cihazınızın özelliğine uygun kapsamlı seçimler yapabilirsiniz. Dilerseniz sadece Ekran Kırılma Sigortasını ya da Tam Kapsam Telefon Sigortası ile geniş kapsamlı sigorta tercih edebilirsiniz.

Yenilenmiş Telefonunuz Artık Koruma Altında

Yenilenmiş telefonunuzu da Easycare güvencesiyle koruma altına alabilirsiniz.

Avantajlı Teklif

Size özel, uygun tekliflerle, cebinizi yormadan cep telefonunuzu koruyoruz.

EasyCare Cep Telefonu Sigortası

Yanınızdan hiç ayırmadığınız cep telefonunuz ister suya düşsün, ister yere, ister camı kırılsın dert etmeyin. Cep telefonu sigortası ile ihtiyacınıza göre hazırlanan Ekran Kırılma Sigortası ve Tam Kapsam Telefon Sigortası ile cep telefonunuz güvende. Teminat bilgilerinin tamamı için size özel teklif ve size özel poliçenizi inceleyebilirsiniz.

Ekran Kırılma Sigortası

  • Cep telefonunuzun ekranını güvence altına alarak beklenmeyen risklere karşı korur.
  • Cep telefonu ekranının arızalanması veya kırılması sonucu görüntü ve/veya komut özelliğini yitirmesi halinde ekran onarımı veya ekranın yenisi ile değiştirilmesi muafiyetsiz olarak teminat altındır. Bu işlem sadece poliçe süresi boyunca geçerlidir ve 2 (iki) kez ile sınırlıdır.
  • Cep telefonu ekranının onarımını ya da değiştirilmesini istemezseniz buna dair yazılı bildirimde bulunabilirsiniz. Fibasigorta’ nın kabulü halinde ekran bedelinin %70’ine kadar ödeme yapılır.
  • Yılda 2 (iki) kez onarım hizmeti sağlanır.

Tam Kapsam Telefon Sigortası

  • Yılda 2 (iki) kez ile sınırlı olarak telefonunuzun üretici garanti kapsamı dışında kalan herhangi bir nedenle arızalanması, kırılması ya da zarara uğraması halinde hiçbir muafiyet olmaksızın onarımı yapılır.
  • Cep telefonunun tamamen hasar alması, onarılamayacak şekilde kullanılamaz hale gelmesi ve değiştirilmesinin gerekmesi halinde cep telefonu sigorta bedelinin %30`oranındaki muafiyet tutarı sizden nakden tahsil edilir. Bunun karşılığında, aynı marka ve model bir telefonla ya da aynı marka ve model telefon bulunamaması durumunda sigorta bedeli ile aynı değerde yeni bir cep telefonu ile cihazınız değiştirilir.
  • Cep telefonunun bulunduğu kapalı ortamdan (sigortalının ikametinden, iş yerinden veya kilitli aracından) fiziki kuvvet uygulanarak zorlama yolu ile yapılan hırsızlık sonucu çalınması halinde telefon sigorta bedelinin %30’u oranındaki muafiyet tutarı, sizden nakden tahsil edilir. Ardından aynı marka ve model bir telefon ya da aynı marka ve model cep telefonu bulunamaması durumunda ise sigorta bedeli ile aynı değerde yeni bir cihaz temin edilir,
  • Yazılı talebinize ve Fibasigorta’ nın kabulüne istinaden ikame telefon yerine cep telefonu sigorta bedelinin %50’si nakden tazmin edilir.
Teminatlar
Ekran KırılmasıTam Koruma
Ekran Kırılması
İkame Cihaz
Yetkili Servis Garantisi
Voltaj Dalgalanması
Hırsızlık
Sıvı Teması
    • Cep Telefonu Sigortası’nı ihtiyacınıza uygun olarak seçebilirsiniz. Dilerseniz sadece Ekran Kırılma Sigortasını ya da Tam Kapsam Telefon Sigortası ile geniş kapsamlı sigorta tercih edebilirsiniz.
    • Cep telefonunuz fatura bedeli üzerinden değil, cihazın güncel bedeli üzerinden teminat altına alınır. Böylece telefonunuz güncel piyasa değeriyle korumaya alınır.
    • Cihazınızı onarım için yetkili servise kendinizin teslim etmesi halinde, mevcut ise bayiden ikame cihazınızı ödünç alabilir ve onarım sürecinizi telefonsuz kalmadan geçirebilirsiniz. Ayrıca onarım için ücretsiz kargo hizmeti ile telefonunuzu yetkili servise iletebilirsiniz.
  • Teminat dışı kalan hallerden bazıları aşağıdaki gibidir:

    • Sigorta başlangıç tarihinden önce oluşan hasarlar teminat dışında tutulmaktadır, halihazırda hasarlı bir cihaz için yaptırılan poliçe geçersizdir. Sigortacı bu durumda herhangi bir hasar ödemesi gerçekleştirmez.
    • Poliçede belirtilmiş olan IMEI numarası ile hasar alan telefonun IMEI numarası aynı olmalıdır.
    • Kasıtlı, öngörülebilir şekilde oluşan hatalar teminat kapsamı dışındadır.

    Teminat kapsamı dışında kalan halleri detaylı incelemek için size özel teklifimizi ve size özel poliçenizi inceleyebilirsiniz.

EasyCare Cep Telefonu Sigortası için Süreç Nasıl İşliyor?

Sepete Ekleyin

EasyCare Cep Telefonu Sigortası’ndan faydalanmak için satın alacağın ürünle birlikte ilgili sigorta paketini de sepete ekleyin

Ödemenizi Tamamlayın

Ödemenizi kolayca gerçekleştirin.

Güvende Kalın

EasyCare güvencesiyle hayatınıza kaldığınız yerden devam edin.

Sıkça Sorulan Sorular

  • Ekran Kırılma Sigortası nedir?
    Up
    Cep telefonunuzu ekran kırılmasına karşı yenilenmiş ürün garantisi bozulmaksızın EasyCare ile güvence altına alabilirsiniz. Cep telefonunuzu için ekran kırılmasına karşı güvence altına alan sigorta ürünü yılda 2 kez onarım için devreye girer. Bu sigorta ürünü Fiba Sigorta A.Ş. tarafından sunulmaktadır.
  • Cihazınızın garantisi, kullanıcı kaynaklı olan kırılma durumunu kapsamaz. Ekran Kırılması Sigortası cihazınızın ekran kırılmasına karşın anlaşmalı serviste orijinal yedek parçayla tamir veya değişimini yılda 1 kez ücretsiz sağlar.
  • Cihazınızın onarım sürecini başlatmak için (0850) 888 32 79 numaralı EasyCep Müşteri Hizmetlerini ya da 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetleri arayarak ilgili tuşlamaları gerçekleştirerek hasar bildirimi yapmanız ve kayıt açtırmanız gerekmektedir.

    Müşteri destek uzmanlarımızın oluşturacağı hasar dosya numarası ve size iletilecek olan kargo onay kodu ile beraber cihazınızı, onarılmak üzere Yurtiçi Kargo aracılığı gönderebilirsiniz.

    Cep telefonunuz hizmet merkezine ulaştıktan sonra hasar veya arıza tespiti uzman teknik ekip tarafından yapılacaktır. Hasar tespiti sonrasında gerekli onarım işlemleri başlayacak ve onarım sonrası son kontrolleri yapıldıktan sonra size ulaştırılmak üzere kargoya verilecektir.
  • Cihazınızı hizmet merkezine gönderirken hasarın oluşumunu tarif eden kısa bir hasar beyanı yazmanız yeterli olacaktır.
  • Poliçenizin geçerlilik süresi içerisinde kullanıcı hataları kapsamındaki oluşan hasarlarınızda onarım durumunda muafiyet uygulaması bulunmamaktadır.
  • Tam Kapsam Telefon Sigortası, satın almış olduğunuz cep telefonunuzun başına gelebilecek aşağıdaki riskleri güvence altına alan sigorta ürünüdür.

    - Kaza Sonucu Cihaz Hasarları: Herhangi bir kaza sonucu cep telefonunuzun fiziki olarak hasar görmesi
    - Ekran Kırılması: Cep telefonunuzun ekranının kaza sonucu kırılması
    - Elektrik Hasarları: Yüksek voltaj, kısa devre gibi elektrik ile akım kaynaklı sorunlar
    - Sıvı Teması: Sıvı, deniz, havuz, rutubet veya nem sonucu oluşan hasarlar
    - Hırsızlık: Telefonunuzun kapalı bir ortam ya da aracınızdan çalınması
  • Poliçe teminatınız kapsamında cihazınız yılda 2 kez onarım, 1 kez de değişim hakkınız bulunmaktadır.
  • Poliçenizde muafiyet bulunmamaktadır.
  • 31 seçili ilde ikamet eden sigortalılara, yine bu illerde hasar onarımı yapılacak cihazları için, onarım süresi boyunca ikame cihaz hizmeti verilmektedir. Onarım için Fibasigorta tarafından bilgisi iletilen yetkili servise hasarlı cihazın elden teslim edilmesi ile ikame cihaz hizmetinden faydalanılabilir. Hasarlı cihazın onarımının ardından yetkili servisin müşteriye teslimi sırasında müşteri de aynı anda ikame cihazını mağazaya teslim edebilir.

    İkame cihaz hizmetinden yalnızca onarım için cihazın yetkili servise elden verilmesi ile faydalanılabilir. Onarım için cihazın, yetkili servise kargo ile iletilmesi halinde ikame cihaz hizmetinden faydalanılamamaktadır.

    *İkame cihaz hizmeti, Adana, Ankara, Aydın, Bursa, Çanakkale, Çorum, Denizli, Diyarbakır, Elazığ, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Karaman, Kayseri, Kırıkkale, Kırşehir, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Mardin, Ordu, Sakarya, Samsun, Sivas, Şanlıurfa, Tokat, Trabzon illerinde geçerlidir.
  • Hırsızlık teminatı kapsamındaki hasarlar için tüm güvenlik önlemleri alınmış ve kilitlenmiş konut ve otomobil camının kırılarak içinden yapılan hırsızlık durumlarının dışında kalan tüm haller (umuma açık alanlarda oluşabilecek gasp, kapkaç, yankesicilik, aşırma, unutulma, düşürme ve tüm kayıp edilme durumları) teminat kapsamı dışı olarak değerlendirilecektir.
  • Sigortalının yazılı talebine ve sigortacının kabulüne istinaden yeni bir cihaz yerine cihaz sigorta bedelinin %50'sinin nakden tazminini Elektronik Cihaz Sigortası Genel Şartları`nda belirtilen hükümler dahilinde temin eder.
  • Cihazınız özelinde yapılacak tüm onarımlar cihaz standart garantisini bozmayacak olup sigorta süresince EasyCep onarım garantisi altında değerlendirilecektir.
  • Cihazınızın onarılamadığı durumda poliçe teminatı ve poliçe şartları dahilinde nakdi ödeme ile sigortalıya hasar ödemesi gerçekleştirilecektir.

    Cihazınızın onarımının mümkün olmadığı veya onarım bedelinin sözleşme şartlarında belirtilen oranın üzerinde olması halinde, tarafınıza ödeme yapılması veya cihaz değişimi yapılmasıyla poliçeniz kendiliğinden sonlanacaktır.
  • Hasar başvurunuzu yapmak için (0850) 888 32 79 numaralı EasyCep Müşteri Hizmetlerini ya da 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetleri arayarak ilgili tuşlamaları gerçekleştirerek hasar bildirimi yapmanız ve kayıt açtırmanız gerekmektedir.
    • • Olayın nasıl gerçekleştiğini ve oluşan hasarı detaylı bir şekilde anlatan imzalı beyan,
    • • Hırsızlığa teşebbüs sonucu yaşanan ekran kırılması hasarlarının tazminat talepleri veya cihazın çalınması durumumda güvenlik kuvvetlerince hazırlanacak tutanak,
    • • Hasar kapsamına göre ek bilgi ve belge talep edilebilir.
  • Sigorta detayına, incelediğiniz elektronik cihaza ait ürün detay sayfasından ulaşabilirsiniz. Sepetinize elektronik cihazla birlikte sigorta ürününü de ekleyebilir, satın alma işleminizi cihazla beraber yapabilirsiniz.
  • Cihazınızı satın aldığınız gün, aynı zamanda sigortanızın başlangıç tarihidir. Sigortanın başladığına dair bilgilendirme, hesabınıza kayıtlı e-mail adresinize mail yoluyla ve cep telefonu numaranıza sms yoluyla yapılacaktır. Poliçenizin başlangıç ve bitiş tarihleri, poliçe dokümanınızda belirtilmektedir.
  • Geçerlilik süresi, poliçenizde aksi belirtilmedikçe başlangıç tarihi itibarıyla 1 yıldır.
  • Poliçe sürenizin sonuna gelmeden 1 ay önce Fiba Sigorta A.Ş. size poliçenizin kesintisiz devam edebilmesi için bilgilendirme yapacak ve onayınızı alarak poliçenizi yenileyecektir.
  • Ürünün elinize ulaşmaması halinde sigortanızı iptal edebilirsiniz.
  • 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetleri aracılığıyla poliçenize ulaşabilirsiniz.
  • (0850) 888 32 79 numaralı EasyCep Müşteri Hizmetlerini ve 444 52 02 numaralı Fibasigorta Müşteri Hizmetlerini arayarak her türlü sorunuzla ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.
Fiba SigortaGeleceğin sigortacılık anlayışına bugünden güçlü bir adım. Yenilikçi hizmetler ve geleneksel hizmetlere yenilikçi bakış açısı.
444 52 02
Fibasigorta uygulamasını indir!
App StoreGoogle Play StoreAppGallery
XLinkedinFacebookInstagram